Niin, nukkunut olen vähän, mutta muutenkin jotenkin kaikki mättää. Aloitetaan tämän tapahtumakerran tarinointi...

Olin eilen kavereiden kanssa Helsingin Olympiastadionilla katsomassa jalkapallon MM-karsintaottelua Suomi - Saksa (3 - 3). Ottelu oli todella huippu, en aina kyennyt edes katsomaan. Pelireissu oli kaikin puoli onnistunut, mutta yöunet tietenkin jäi lyhyeksi, kotona olin vasta 1.30 maissa.

No joo, koirilla oli siis kotona tietenkin koiravahti ja kaikki olikin ollut ihan ok ja koiravahti sekä koirat olivat menneet sitten aikanaan yöpuulle. Mutta kun minä saavuin sitten kotiin, niin vastassa oli iloinen Armi ilman kipsiä. Aivan, luit oikein. Se oli jotenkin ujuttanut jalkansa sieltä kipsistä pois. Kipsi oli suurinpiirtein ehjänä sängylläni. Ja niin kuin olin lähteissäni uusinut siihen sukan ja teipit ja suihkuttanut sitä Bitter Sprayta aimo tujaukset. Silti näin kävi.

No, eläinlääkärin ohjeiden mukaan mä sitten lastoitin sen. Lastana käytin öljyväripensseliä, sutiosan irrotin tietenkin pois. Pehmustetta ja käärettä. Lasta. Teippiä ja lisää käärettä, teippiä ja sukka ja teippiä. Lisäksi koiralle kuonokoppa ja koko pakattu penikka häkkiin. Se kun ei saa nyt pahemmin liikkua sen jalkansa kanssa.

1897880.jpg

Prinsessaa pännii ilmiselvästi tämän hetkinen olotila.

Onneksi huomenna on eläinlääkäri, siis tämä on varattu jo aikaa sitten. On kipsinvaihto, vaikka Armi sen kipsin jo ajattelikin poistaa. Ei muuta kuin huomenna uutta tilalle.

Nyt juon kahvia, palailen taas jossain välissä.